مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 بهمن 1399 ساعت 12:152021-02-11اجتماعي

هنرستان ها و کلاس های درس چهارمحال و بختیاری تجهیز و هوشمند شدند 


مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: تجهیزات مورد نیاز برای هوشمندسازی 200 کلاس درس و تجهیزات مورد نیاز 70 هنرستان فنی و حرفه ای و کار و دانش به مدارس ارسال شد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: تجهیزات مورد نیاز برای هوشمندسازی 200 کلاس درس و تجهیزات مورد نیاز 70 هنرستان فنی و حرفه ای و کار و دانش به مدارس ارسال شد.

فرحناز قائدامینی 23 بهمن ماه در آیین ارسال تجهیزات هنرستان های فنی و حرفه ای و کار و دانش و تجهیزات هوشمندسازی 200 کلاس درس چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهداف سند تحول بنیادین و نگاه آموزش و پرورش برای توسعه سنواتی در مدارس، اظهار کرد: باید تلاش کنیم دانش آموزان را با ارتقای تجهیزات به سمت هنرستان ها هدایت کنیم تا پس از فارغ التحصیلی به خودکفایی در زمینه اشتغالزایی برسند و بتوانند خود و خانواده را اداره کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه امروز دومین مرحله تجهیزات به مدارس فنی و حرفه ای و کاردانش استان ارسال شد، گفت: این تجهیزات شامل 59 عنوان تجهیزات و 1352 قلم کالا است که به تمام نواحی و مناطق استان ارسال می شود.

وی بیان کرد: ارزش ریالی تجهیزات ارسال شده برای مدارس فنی و حرفه ای و کار و دانش حدود 20 میلیارد ریال است و پیش بینی می شود تا پایان سال محم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرستان ها و کلاس های درس چهارمحال و بختیاری تجهیز و هوشمند شدند 

هنرستان ها و کلاس های درس چهارمحال و بختیاری تجهیز و هوشمند شدند